طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

5 مورد جدید برای بهبود رتبه و سئو وبسایت شما

5 مورد جدید برای بهبود رتبه و سئو وبسایت شما

آیا در حال نهایی کردن طراحی وبسایت خود هستید؟ اگر چنین است قبل از راه اندازی نهایی این مقاله را نیز مطالعه فرمایید.
پیش تر با موارد سئو در طراحی وبسایت آشنا شدیم. اکنون به شما 5 مورد جدید را معرفی می کنیم که در سئو سایت شما حائز اهمیت است و تاثیر به سزایی در سئو وبسایت شما خواهد داشت.
1- تعیین کلمات کلیدی به ازای هر URL در سایت
هنگام طراحی وب سایت، کلمات کلیدی مناسب عناوین صفحات وبسایت خود را انتخاب و لیست کنید. کلمات کلیدی انتخاب شده را در URL صفحات سایت خود قرار دهید. عنوان صفحات و متا تگها نیز از موارد نیاز است و می بایست جدی گرفته شود. مطمئن شوید که تمامی کلمات کلیدی مهم در عناوین سایت و توضیحات متا وبسایت در نظر گرفته شود. پس از انجام این مراحل، هنگام تحلیل و آنالیز رتبه و وضعیت وبسایت خود متوجه اهمیت این موضوع می شوید.
2- دسترسی وبسایت، UX و کرالینگ (Crawling)
مطمئن شوید که مطالب و صفحات شما در دسترس موتورهای جستجو باشد که در این خصوص می توانید از کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console) استفاده کنید.
صفحات را بررسی کنید و مطمئن شوید کرالرها (Crawlers نرم افزارهای موتورهای جستجو هستند که رتبه و مطالب سایت ها را دسته بندی و تحلیل می کنند) به صفحات و مطالب سایت شما دسترسی دارند. همچنین از سهولت در دسترسی به سایت شما از پلتفرمهای گوناگون همچون موبایلها، مرورگرهای متفاوت و برای تمامی مخاطبین مطمئن شوید.
3- ابزارهای تجزیه و تحلیل
یکی دیگر از موارد تجزیه و تحلیل وبسایت است. این ابزارها که معروفترین آنها Google Analytics می باشد همواره در زمینه سئو بسیار حائز اهمیت بوده و ابزارهای جدیدتری در سال 2017 ارائه شده است که بهره گیری از آنها به شما کمک بسزایی خواهد کرد.
4- Rich snippets
Rich Snippets (ریچ اسنیپت) از یک سری کدهایی تشکیل شدن که برای توصیف اطلاعات و داده های نشانه‌گذاری شده وب سایت ها استفاده می‌شود. ریچ اسنیپت ها به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا موضوع و محتوای یک وب سایت را راحت‌تر درک کنند. با این وجود، موتورهای جستجو پا را یک قدم فراتر گذاشته و از این اطلاعات برای نمایش بهتر نتایج جستجو استفاده می‌کنند تا کاربران بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را راحت‌تر از موتورهای جستجو دریافت کنند. Rich Snippets از داده‌های نشانه گذاری شده یا همان داده های ساختار یافته (Structured data) ایجاد می‌شود و Rich Snippets خود جزئی از Rich Answers ها هستند.
5- Schema tags
Schema مجموعه ای از اطلاعات کوچک است که با بیانی مشخص و از پیش تعیین شده در سایت قرار میگیرند. این روش از نشانه گذاری کار، تجزیه و تحلیل اطلاعات سایت را برای موتورهای جستجو خیلی ساده تر و موثر تر کرده و موتور های جستجو قادر خواهند بود نتایجی را که مرتبط با سوال جستجو شده کاربر باشد به نمایش بگذارند.
اگر تاکنون وبسایت خود را ساخته اید و در طراحی وب سایت خود این موارد را در نظر نگرفته اید، لازم است قدمی به عقب برداشته و این موارد را نیز در سایت خود اعمال کنید. چنانچه امکان اضافه کردن آنها برای شما مقدور نیست، از یک شرکت خدمات سئو مناسب بهره بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.