طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت، تولید اَپ و تبلیغات آنلاین

طراحی وبسایت های تخصصی و گردشگری، تولید اپلیکیشن موبایل و تبلیغات آنلاین

15 دلیل برای نیاز کسب و کار شما به داشتن یک وبسایت قوی

15 دلیل برای نیاز کسب و کار شما به داشتن یک وبسایت قوی

ممکن است با خود فکر کنید بعید است که کسب‌ وکار شما بتواند در دنیای اینترنت موفقیت چشمگیری را کسب کند، یا اینکه راه‌اندازی و طراحی سایت به لحاظ قیمت، برای شما توجیه منطقی ندارد. یا حتی ممکن است از آنجایی که تسلط کافی به کامپیوتر ندارید علاقه ای هم به داشتن وب سایت ندارید. اگر با دلایلی که گفته شد، یا هر دلیل دیگری تاکنون از راه‌اندازی وب‌سایت سرباز زده‌اید، اکنون بهترین فرصت است که مجدد به این امر فکر کنید؛ چرا که به شما اطمینان خاطر می‌دهیم طراحی سایت، کسب‌ و‌ کار شما را متحول خواهد کرد.
مقدمه:
اگر برای کسب و کار خود وبسایت اینترنتی ندارید، این مقاله می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند. در سالهای اخیر شاهد پیشرفت چشم‌گیری در دنیای اینترنت و تجارت آنلاین بوده‌ایم؛ و شما حتما شرکتهای بسیاری را می شناسید که از طریق وبسایت های اینترنتی درآمد چشمگیری را کسب کرده اند. البته ممکن است با خود فکر کنید بعید است که کسب‌ وکار شما بتواند در دنیای اینترنت موفقیت چشمگیری را کسب کند، یا اینکه راه‌اندازی و طراحی سایت به لحاظ قیمت، برای شما توجیه منطقی ندارد. یا حتی ممکن است از آنجایی که تسلط کافی به کامپیوتر ندارید علاقه ای هم به داشتن وب سایت ندارید. اگر با دلایلی که گفته شد، یا هر دلیل دیگری تاکنون از راه‌اندازی وب‌سایت سرباز زده‌اید، اکنون بهترین فرصت است که مجدد به این امر فکر کنید؛ چرا که به شما اطمینان خاطر می‌دهیم طراحی سایت، کسب‌ و‌ کار شما را متحول خواهد کرد.
به این ترتیب با هم به 15 دلیل برای داشتن وب سایت اینترنتی نگاهی خواهیم داشت، با امید به اینکه پس از مطالعه این دلایل، به زودی برای کسب‌وکار خود وب‌سایتی راه‌اندازی کرده و کسب‌وکارتان را رونق بیشتری ببخشید.
برشور و مجله آنلاین :
شرکتها سالیانه میلیونها تومان را صرف چاپ و پخش برشورهای تبلیغاتی می کنند. با داشتن یک وبسایت اینترنتی شما در واقع از این روش تبلیغاتی بهره مند خواهید شد. مشتریان شما از طریق تبلیغات اینترنتی خدمات و محصولات شما آشنا می شوند.
مشتریان بیشتر :
بیش از 2.4 میلیارد نفر روزانه از اینترنت استفاده می کنند که 90% این آمار در 12 ماه گذشته از طریق اینترنت خرید کرده اند یا محصول مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کرده اند. پس واضح است که با نداشتن وبسایت شما تعداد زیادی از مشتریان را از دست می دهید.
بالا بردن ارزش کسب و کار :
اگر دقت کرده باشید هنگامی که برای شرکت خود اقدام به دریافت وام بانکی می کنید، یا قصد گرفتن گواهینامه ها یا جوازها برای کسب و کار خود دارید و یا اموری از این قبیل، معمولا از شما آدرس وبسایت نیز پرسیده می شود. در این موقعیت بهترین گزینه داشتن یک وبسایت خوب است. وبسایت کسب و کار شما نشان از ارزش شرکت شما است.
تاثیرگذاری :
با داشتن یک وب سایت ،شما هزاران بیننده خواهید داشت و می توانید خدمات و محصولات خود را اطلاع رسانی کرده و تاثیرگذار باشید.
نمایش کسب و کار :
زمانی که مردم کسب و کار شما را می شناسند حتما حس خوبی را تجربه می کنید. پس با داشتن وبسایت دائما در حال شناساندن کسب و کارتان به دیگران هستید و این حس غرور را به شرکت خود انتقال خواهید داد.
کمک به اهداف کسب و کار :
با بازنویسی و تولید مطالب در مورد کسب و کارتان در وبسایت خود، تمامی مسائل جدید و قدیمی شرکتتان برای شما مرور شده و در تصمیم گیری های آتی به شما کمک می کند.
24 ساعت روز و 7 روز هفته :
با راه اندازی وب سایت ،شما همیشه در حال ارائه اطلاعات، خدمات و محصولات خود هستید.
ارتباط با مشتریان:
از طریق سایت و بلاگ خود می توانید دائما در حال ارائه پیشنهادها، تخفیفها، محصولات، رویدادها، تصاویر و دیگر مطالب کسب و کار خود به مشتریانتان باشید.
بازاریابی :
اینترنت دنیای وسیعی از بازاریابی را برای شما محیا می کند که قبلا در اختیار نداشتید. بازاریابی اینترنتی امروزه بسیار پر تاثیر تر از روش سنتی است و هزینه کمتر و بازدهی بیشتری دارد.
پشتیبانی مشتریان :
شما به راحتی می توانید با قرار دادن مرکز پاسخگوی تیکتهای پشتیبانی و گفتگوی آنلاین، از هزینه پشتیبانی خود کم کرده و خدمات بهتری را به مشتریانتان ارائه کنید.
ایمیل با نام سایت خود :
با راه اندازی وب سایت شما می توانید آدرس ایمیل با اسم سایت خود داشته باشید که بعد از کلمه @ نوشته می شود. (به جای استفاده از ایمیل هایی چون gmail, yahoo ,… شما می توانید ایمیل اختصاصی خود را داشته باشید. این امر موجب افزایش اعتبار شما برای مشتری می شود.
عناوین و مطالب مورد علاقه شما :
آیا شما به عکاسی علاقه دارید؟ به مسافرت و سفرنامه چطور؟ شما می توانید در مورد علایق خود سایت و بلاگ بسازید و به مخاطبانتان نمایش دهید. حتی ایده خود را می توانید در قالب یک سایت ارائه کنید. اینترنت فضایی بسیار بزرگ با ظرفیت و پتانسیل بالا برای ایده های جدید می باشد.
کسب و کارتان را به روش خودتان پیش ببرید :
شما احتیاجی به اجازه رئیس، وکیل و... نخواهید داشت و می توانید مطالب را همانطور که خودتان می پسندید بر روی وبسایت خود قرار دهید.
اعتبار فوری :
داشتن یک وب سایت و نظرات گذشته در خصوص خدمات شما باعث شکل گیری فوری اعتبار در میان مشتریان جدیدتان خواهد شد.
بهره وری زیاد :
نسبت بهره وری سایت های اینترنتی به هزینه راه اندازی آنها همیشه با اختلاف خیلی زیاد بیشتر بوده و به کسب و کار شما کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کنید.
جمع بندی :
همان‌گونه که گفتیم به دلایل قانع کننده‌ای اشاره کردیم که بر اساس آنها داشتن وب‌سایت برای هر مجموعه‌، شرکت یا کسب و کاری ضروری به نظر میرسد. با این حساب، پیشنهاد می‌‌کنیم اگر تاکنون به فکر راه‌اندازی وب‌سایت برای کسب‌وکار خود بوده‌اید اما تصمیم جدی در این زمینه نگرفته‌اید، همین حالا دست به‌کار شده و با کمک گرفتن از یک مجموعه‌ حرفه‌ای و کاربلد، وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده و سعی کنید کسب‌وکار شما در دنیای آنلاین سری در بین سرها داشته باشد. به یاد داشته باشید این ها فقط 15 دلیل مهم برای داشتن وب سایت است. شما باید مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما توسط شرکت طراحی سایت معتبری انجام می شود که نه تنها طراحی وب سایت همراه با توسعه را درک کند، بلکه درک کاملی از کسب و کار شما نیز داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.